Copehagen Fashion Week fortsætter med at agere springbræt for nogle af de mest lovende og spirende designere. 

Det har åbnet døren for mange brands, som inden gennembruddet, har været under radaren. Det giver dem rig mulighed for at transcendere byen, og derefter indtage det globale marked.

Det er dét, som er sket med det lokale etiket, (di)-vision, som blev grundlagt i 2018. Det bliver drevet af dets bæredygtige etos samt deres begreb “two double, twice”.

Og når man kigger på deres Spring/Summer 2019 sortiment, så er det en oplagt reference til både navn samt inspiration, og byder på detachable hem jackets, “Inside Out” bomber coats og two-tone bukser.

Pieces, der skiller sig ud, er også at finde blandt det brede sortiment. Vi kan blandt andet kigge på deres “Camo Split” jakke, eller deres “Split” parka, der er lavet med en fuld længde lynlås ned ad ryggen, som både bidrager til det unikke, gennemtænkte design, men også til funktionaliteten. Vi ser også en tilbagevenden af de klassiske stilarter, som grafiske T-shirts, der spiller på det særprægede “(di)” logo.

De går meget op i bæredygtighed, og derfor tager mærket en øko-venlig tilgang til hele processen, og hele deres kollektion er derfor udformet af allerede eksisterende pieces, som derefter bliver produceret af lokale eksperter i København.

(di)-visions SS19 kollektion er prissat fra €90 EUR til €395 EUR, og er nu tilgængelig på LN-CC.com.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*
*